عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 12 دی 1400
بازدید : 1994
نویسنده : کتابخونه

دولت برای کم شدن موانع و مشکلات ازدواج و افزایش آمار ازدواج؛ تسهیلات بانکی تحت عنوان وام ازدواج به جوانان اختصاص داده تا جوانان را به امر ازدواج راغب کند.

اما آنچه این روزها شاهد هستیم بانک ها با وضع شرایطی فراتر از ضوابط پیش بینی شده در قانون در پرداخت تسهیلات بانکی سنگ جلو پای زوج های جوان می گذارند.

لیلا و مهدی زوج جوانی که بهمن سال ۹۹ عقد کردند در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مشکلات زیادی که در دریافت وام ازدواج وجود دارد، خاطر نشان کردند: از اسفند ماه در صف در یافت وام ازدواج هستند و یک ماه می شود که با زحمت وام دریافت کردند.

این زوج با گلایه از شرایط دریافت وام ۷۰میلیونی ازدواج تصریح کردند: داشتن ۳ ضامن و اینکه ضامن حتما باید حساب جاری در آن بانک داشته باشد از شرایط سخت دریافت وام است.

این زوج یاد آور شدند: علاوه بر اینکه سایت ثبت نام بانک چند روزی قطع بود، میزان اقساط ۷۰۰هزار تومانی باز پرداخت وام برای یک جوان که میخواهد زندگی شروع کند هم از دیگر مشکلات وام ازدواج است.

سحر و توحید دیگر زوج جوانی که به تازگی ازدواج کرده اند در گفت و گو با ایسنا افزودند: بانک ها یک ضامن را قبول نمی کنند.

این زوج جوان که به دلیل دریافت وام یک سالی ازدواجشان به تاخیر افتاد، خاطر نشان کردند: در قانون آمده بانک ها می توانند به جای ضامن، سفته ، چک و یا یارانه ماهانه راقبول کنند اما بانکی که ما از آن تقاضای وام ازدواج کردیم این قانون را قبول نداشت.

توحید ادامه داد: این اجرا نکردن قانون توسط بانک ها عملا مانع بزرگی برای ازدواج جوانان است از نظر ما همه قوانین نیز حرف هستند و اغلب بانک ها آن را اجرا نمی کنند.

پریا و بهنام دیگر زوج ارومیه ای که یک سال از عقد آنها گذشته اما بدلیل اینکه یکی از آنها نتوانسته ضامن جور کند و وام ازدواج دریافت نکرده، نتوانسته اند خانه اجاره کنند و زندگی مشترکشان را آغازکنند، با اشاره به اینکه دیگر کمتر کسی استخدام رسمی دولت است، خاطرنشان کردند: متاسفانه بانک ها کارمند قراردادی یا پیمانی قبول نمی کنند همین باعث شده نتوانیم ضامن پیدا کنیم و همینطور بلاتکلیف مانده ایم.

پریا ادامه داد: بانک گفته اگر کارمند رسمی نداریم باید صاحب شغل آزاد که یک دسته چک از آن بانک دارد به همراه جواز کسب بیاوریم که این هم عملا غیر ممکن است.

وی گفت: اگر نتوانیم وام بگیریم کل برنامه های که برای زندگی داشتیم نابود می شوند.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا افزود: متاسفانه با سنگ اندازی های که توسط برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات بانکی انجام شده بسیاری از زوج های جوان با مشکل مواجه شده اند و در صف در یافت وام ازدواج هستند.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون بودجه ۱۴۰۰ گزارش پرداخت وام ازدواج باید ماهانه و بصورت شفاف و عمومی ارائه شود، خاطر نشان کرد: طبق قانون چک، سفته و یارانه پرداختی ماهانه می توان به عنوان ضامن قرار گیرد.

حجت الاسلام ذاکر با اشاره به اینکه حذف وام ازدواج در بودجه۱۴۰۱ یک شایع است، یاد آور شد: در بودجه سال آینده پیش بینی شده با توجه به شرایط میزان وام نیز افزایش یابد.

وی ادامه داد: برای کاهش موانع ازدواج و افزایش رغبت جوانان به ازدواج باید تهیه ضامن و وثیقه برای دریافت وام تسهیل شود و نظارت های کافی بر بانک ها در جهت تسهیل پرداخت وام ازدواج به جوانان افزایش یابد.

به گزارش ایسنا؛ درخواست های فرا قانونی برخی بانک ها در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی ازدواج موجب شده جوانان در دریافت وام با موانعی از جمله تامین ضامن و وثیقه مواجه شوند و گاها از دریافت وام منصرف بشوند.دولت برای کاهش مشکلات ازدواج جوانان باید شرایط دریافت وام را تسهیل و نظارت کافی را بر عملکرد بانک ها داشته باشند.


تاریخ : یک شنبه 12 دی 1400
بازدید : 97801
نویسنده : کتابخونه

این نکته به تنهایی می تواند تاثیر بسزایی در کسب نتیجه بهتر برای سایت شما داشته باشد. هر کدام از در بخشی ضعف دارند و به تنهایی تیم را پیروز میدان نمی کنند. بک لینکها چگونه کار می کنند؟ اما لینک های نوفالوو اگر چه توسط ربات های گوگل کراول می شوند ارزش و اعتباری را به صفحه هدف منتقل نمی کنند. نوع دوم هم بک لینکهای نو فالو هستند که به گفته گوگل، اعتباری به سایت شما منتقل نمیکنند. در زیر لیستی از برترین بک لینکهای دائمی برای خرید را مشاهده میکنید که میتوانید همین حالا سفارش دهید. البته برای خرید پکیج pbn شاید بهتر باشد کمی با احتیاط عمل کنید. البته شاید تعداد بک لینک ها کمی زیاد به نظر برسد اما خب باز هم نتیجه نهایی تا قبل از خرید مشخص نمیشود. تعداد لینک های ورودی به سایت شما در یک بازه زمانی مشخص و زمینه کاری سایت های مرجع معیارهای دیگری برای شناسایی سایت های متخلف توسط گوگل هستند. در این صورت برای جریمه نشدن از موتورهای جستجو باید با ابزار disavow لیست بک لینک های بی ارزش را به گوگل گزارش دهید تا در رتبه بندی شما در موتورهای جستجو اختلالی ایجاد نشود. لینک های برگشتی (همچنین به عنوان “مجموعه لینک های ورودی” یا “پیوندهای یک طرفه” شناخته می شوند) پیوندهایی از یک وب سایت به صفحه ای در وب سایت دیگر هستند.

بک لینک سوشیال بوکمارک در سئو موثره؟

سوشیال بوکمارک ها میتونن در افزایش قدرت صفحات نقش زیادی داشته باشند. البته در پروسه های لینک سازی اغلب متدهای چندلایه ای رو به کار میبریم تا بتونیم در لینک سازی، به طبیعی ترین شکل ممکن پیش بریم. از طرفی لینک سازی در سوشیال بوکمارک ها باعث افزایش قدرت لایه های بالاتر شده و همین مورد باعث اثرگذاری بهتر روند لینک سازی خواهد شد.

شاید برای شما این متن اندکی مبهم باشد اما منظور از این محتوا اعتبار بخشیدن گوگل به آن صفحه و محتوای درون آن میباشد که منجر به بهبود رتبه در نتایج جستجو خواهد شد. متخصصین سئو و مدیران وب سایتا از این نکته استفاده کردن و با تکنیکایی مانندن تبادل لینک یا خرید بک لینک سعی کردن تا جایگاه خود در نتایج جستجو رو بهبود دهند. 6. بک لینک در پروفایل ها - از پروفایل های رسانه اجتماعی خود استفاده کنید. اگر بک لینک پروفایل سایت شما تعداد قابلتوجهی لینک ایرانی داشته باشد میتوانید از بک لینک خارجی هم استفاده کنید. 3. لینک دادن در پروفایل های تجاری. ببینید در بعضی از شرایط، بک لینک های موقتی به سئو سایت کمک میکند. نیز در صفحه اول گوگل می باشد که روزانه دهها هزار ورودی هدفمند را دریافت میکند. سایت تولید محتوای اختصاصی و نیمه اختصاصی روزانه و همینطور لینک از سایت های معتبر خبری دارد. با خواندن این بخش از مقاله، اطلاعات ارزشمندی به دست می آورید که ممکن است شما را از یک اشتباه بزرگ دور کند! به طور کلی از نظر گوگل خرید بک لینک اشتباه است. از این رو ما تصمیم گرفته ایم 5 اشتباه رایج در خرید رپوتاژ آگهی را به شما معرفی نماییم پس تا پایان با ما همراه باشید.

بک لینک، انواع مختلفی داشته که در اینجا می توانید تعریف دقیق بک لینک به همراه انواع مختلف آن(فالو، نوفالو و دوفالو) را ببینید. بهینه کردن یعنی چگونه و چطور از انواع مختلف انکرتکستها استفاده کنید تا هم اعتبار خوبی نصیبتان شود و هم از جریمه گوگل در امان باشید. ۳- در رپورتاژ آگهی شما می توانید توضیحات کاملی در مورد خدمات و محصولات خود بنویسید و حتی ۵ کلمه کلیدی مختلف به صفحات مختلفی از سایت خودتان لینک بدهید و همچنین می توانید از تصاویر هم در محتوای رپورتاژ خودتان استفاده کنید. این مورد بسیار جای بحث دارد ولی چیزی که ما تجربه داریم اگر سایت شما برای کاربران فارسی زبان بهینه شده و محتواهای شما به زبان فارسی است باید درصد بیشتری از بک لینکهای شما هم از سایتهای ایرانی و فارسی زبان باشد. بهترین حالت استفاده از لینکهای خارجی در سیستم لینک سازی از نوع PBN است که در آن به دلیل مخفی بودن روند لینک سازی احتمال پنالتی شدن بسیار کم است.

خرید رپورتاژ آگهی مدت دار یک ساله است: 50 هزارتومان (حداکثر سه بکلینک و یک عکس اختصاصی) رپورتاژ آگهی بعد از اتمام زمان یکساله در حالت اول تمدید می شود و یا در حالت دوم پس از گذشت یک سالِ تمام ، فقط لینک ها حذف می شوند ، متن و عکس شما در سایت کدتولز برای همیشه باقی می ماند. اما یک مساله باقی میماند. اما خب از نظر گوگل باید آنقدر صبر کنیم و محتوا در سایت مان بگذاریم تا خود سایت ها در سطح وب به ما لینک بدهند! اما تشخیص این شرایط نیاز به آنالیز بک لینک دارد و اغلب هم به درد وب سایت های قدیمی میخورد که قبلا بک لینک زیادی ساخته باشند. شاید شما هم دیده اید برخی از افراد دامنه ای را به فروش میرسانند که دارای ارزش و اعتبار زیادی برخوردار است مانند دامنه هایی که دامین اتوریتی بالایی دارند. هر کدام از استراتژی های تبلیغاتی رپورتاژ آگهی و تولید محتوا برای کسب بک لینک دارای ویژگی های مثبت زیادی است و این به شما بستگی دارد که بخواهید از کدام ویژگی ها بیشتر استفاده کنید. هر کدام از این دو مورد که در این مطلب در مورد آن توضیح داده شد در سطح و اندازه خود دارای قدرت و تاثیر است.

اطلاعات بیشتر را از این لینک بخوانید.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com