عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 28 مهر 1401
بازدید : 7656
نویسنده : کتابخونه

آموزش بستن شال فاطیما حبشی
از آنجایی که شال و روسری در فرهنگ ایرانیان از لباس های زمستانی مذهبی و بین المللی محسوب می شود و در صنعت مد نیز نقش بسزایی دارد، تصمیم گرفتیم در این مطلب وبسایت زیبایی بی نظیر فاطمه حبشی را معرفی کنیم. بیایید در مورد این موضوع صحبت کنیم.
در صنعت مد یکی از ابزارهای کاربردی استفاده از روسری و شال با رنگ های شاد و رنگارنگ است. بیایید طراحی مد و لباس را معرفی کنیم.
عناوین اصلی این صفحه
نحوه بستن روسری و روسری و تاثیر آنها بر روی صورت
نحوه بستن روسری و روسری به خصوص خانم ها می تواند تاثیر بسزایی در برند یا مد داشته باشد و ارتباط مستقیمی با زیبایی چهره آنها دارد. همانطور که می دانید روش های بستن شال انواع و اقسام مختلفی دارد که می تواند چهره را جذاب و زیباتر کرده و آن را از سایرین متمایز کند.
اگر به دنبال روشی بسیار ساده برای بستن روسری به شکل کراوات و تغییر چهره و استایل خود هستید، در این مقاله چند روش برای بستن روسری معرفی می شود تا از پوشیدن آن لذت ببرید. به این معنا که.
همچنین بخوانید : پاک کننده صورت خانگی برای انواع پوست های خشک، چرب، آکنه و مختلط
الگوی بستن روسری به صورت حلقه ای
در این روش حلقه بستن روسری گردن بهتر است بگوییم که اگر روسری در خانه دارید که خیلی قدیمی یا قدیمی است و دیگر تمایلی به استفاده از آن ندارید می توانید از آن برای این روش استفاده کنید و بسیار زیبا به نظر می رسد. . .
روسری را روی سر خود قرار دهید، انتهای آن را به هم وصل کنید، آن را گرد کنید و روی سر قرار دهید تا دو حلقه ایجاد شود.
این مدل را می توانید با بستن روسری با لباس های زیبا و با بافت های رنگارنگ در فصل زمستان ست کنید.
نحوه بستن روسری به روشی ساده
در این مدل شال را روی سرتان بیندازید و دو سر شال را ضربدری کنید سپس یک طرف آن را دور گردنتان بپیچید و دو سر شال را به هم گره بزنید و تنظیم کنید. در صورت بستن شال ساده می توانید آن را با هر مدلی ست کنید.
مدل بستن شال گردن به روش کلاسیک
از آنجایی که بستن شال در سبک کلاسیک شباهت زیادی به مدل های اروپایی دارد، در این روش ابتدا شال را دور گردن می اندازند و دو سر آن را از روی هم رد می کنند، سپس دوباره این کار را انجام می دهند و در واقع دست را از بین می برند. حلقه و طرف دیگر شال را بردارید و رد کنید و سپس هر دو طرف را به یک اندازه تنظیم کنید. این مدل تکمیلی را می توان با مدهای اروپایی و اسپرت نیز ست کرد.
همچنین بخوانید : فواید روغن آرگان برای پوست
مدل روسری را شل می بندد
در این مدل روسری را دور گردن خود انداخته و از دو طرف آویزان می کنید، یک طرف شال را گرفته و با در نظر گرفتن آن سمت شال، دوباره آن را دور گردن خود می بندید و از قسمت دور آن عبور می کنید. در نتیجه دو سر روسری از زیر آن خارج می شود و در نهایت آن ها را به هم گره زده و هماهنگ می کنیم.

https://fatemehhabashi.com/how-does-the-scarf-and-scarf-make-the-face-look-beautiful/


تاریخ : سه شنبه 26 مهر 1401
بازدید : 552
نویسنده : کتابخونه

یکی از انواع شرکت‌هایی که باتوجه به شرایط خاصی به ثبت می‌رسد، شرکت‌های سهامی هستند. شرکت سهامی در انواع مختلف سهامی عام و سهامی خاص تشکیل می‌شوند. سهامی در این شرکت‌ها به نوع سرمایه شرکت و طریقه به دست آوردن آن‌ها مربوط است. هر یک از این شرکت‌ها شرایط متفاوتی داشته و برخی ویژگی‌ آن‌ها یکسان است. در این مطلب سعی داریم اطلاعات مفیدی درباره شرکت‌های سهامی به شما ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی شرکت‌ های سهامی

در لایحه مصوب قانون تجارت آمده که شرکت سهامی شرکتی است که سرمایه آن به سهام تبدیل شده است. مسئولیت صاحبان سهام هم بستگی به میزان اسمی هر سهم است. در شرکت‌های سهامی میزان سرمایه اولیه باید به طور مساوی تقسیم شود. سهم ممکن است به تعدادی پاره سهم تقسیم شود و هر پاره سهم ارزش مشخصی دارد. شرکت‌های سهامی عام شرکت‌هایی هستند که موسس این شرکت‌ها مقداری از سرمایه را از طریق فروش سهام به دست می‌آورند. شرکت سهامی خاص نیز باید توسط موسسین به سرمایه مشخص برسد.

شرکت سهامی عام از دید وبسایت زوم لایف

به گزارش وبسایت زوم لایف برای ثبت این شرکت نیاز به حداقل پنج نفر است. سرمایه این شرکت توسط موسسین و مردم به دست می‌آید. موسسین نباید کمتر از ۲۰ درصد سرمایه شرکت از سهام برخوردار شوند. اظهارنامه به همراه اساسنامه شرکت باید به امضای کلیه موسسین برسد. ثبت این مدارک نیز از ملزومات است. اعلامیه پذیره نویسی نیز باید حتما به امضای همه موسسین شرکت رسیده و به ثبت برسند. رسید سپرده نقدی و اسناد مربوط به واریزهای بانکی نیز باید برای ثبت این شرکت‌ها فراهم شوند. پیش از ثبت این شرکت‌ها باید ۳۵ درصد از مبلغ سرمایه در یکی از بانک‌ها سپرده شود. می‌توان سهام این شرکت‌ها را در بورس قرار داد.

شرکت سهامی خاص

برای ثبت این شرکت‌ها نیاز به سه نفر است. اوراق قرضه در این شرکت‌ها قابل پخش نبوده و مجمع عمومی ندارند. تعداد شرکای این شرکت‌ها از شرکت سهامی عام کمتر بوده و در ابتدای ثبت این شرکت‌ها باید ۳۵ درصد از سرمایه سپرده شود. برای انتقال سهام این شرکت‌ها باید رضایت تمامی مدیران وجود داشته باشد. سهام این شرکت قابل دادوستد در بورس نیست و مسئولیت هر صاحب سهام محدود به میزان سهامی است که به نام او وجود دارد. کل سرمایه اولیه در این شرکت‌ها توسط موسسین فراهم می‌شود.

به ثبت رساندن شرکت‌های سهامی

برای ثبت این شرکت‌ها ابتدا باید تعداد شرکا مشخص شود. پس از آن باید مدارک و سرمایه اولیه مهیا شود تا برای ثبت شرکت اقدام کرد. ثبت این شرکت‌ها نیاز به هزینه و مدت زمان مشخصی است. باید مراحل اداری برای ثبت این شرکت‌ها طی شود و منتظر ثبت آن‌ها شوید. می‌توانید از موسسه‌های مختلف برای ثبت این شرکت‌ها کمک بگیرید. مجموعه ما بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار خواهد داد.

سخن پایانی

شرکت‌های سهامی به دو دسته سهامی عام و سهامی خاص تبدیل می‌شوند.‌ این شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف فعالیت کرده و تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. بیشتر تفاوت این دو شرکت در تهیه سرمایه اولیه به دست موسسین یا مردم است. سهامی در این شرکت‌ها به منظور سرمایه‌های اولیه و نوع آن‌هاست. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید. لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 


تاریخ : سه شنبه 12 مهر 1401
بازدید : 576
نویسنده : کتابخونه

زالو درمانی برای زخم پای دیابتی

زالو درمانی برای درمان زخم دیابت یکی از روش های سنتی درمان زخم پای دیابتی است. اکثر روش های سنتی مانند زالو درمانی برای بیماران زخم دیابتی در کنار رعایت رژیم غذایی و استفاده از روش های نوین پاسخگو می باشند. در اکثر درمان های تلفیقی طب مدرن و سنتی در درمان دیابتی، می توان مشاهده کرد که وضعیت عمومی بیماران بعد از هفته ی سوم تا پنجم به صورت ملموس بهبود یافته است برای مثال در درمان دیابت، علائم حیاتی و قند خون بیماران بسیار کنترل شده و در محدوده ی نرمال ثبت شده است. به همین ترتیب، در درمان زخم پای دیابتی با استفاده از روش زالو درمانی، عفونت و التهاب زخم پای بیمار دیابتی، بین چهل تا شصت روز پس از شروع درمان به طور کامل بهبود پیدا می کند.


موضوع بسیار مورد توجه این است که در درمان هایی مانند زالو درمانی برای زخم پای دیابتی، حتما باید زیر نظر پزشک زخم و با تجویز متخصص انجام گیرد و رژیم غذایی باید در نظر گرفته شود. برای مثال:

کم کردن ترشیجات
پرهیز از خوردن غذاهای فست فودی
پرهیز از پرخوری و زیاده روی
پرهیز از کم خوری
مصرف سبزیجات مختلف
مصرف فیبر
تنظیم ساعت های خواب

 

 

شیوه ی زالو درمانی
زالو درمانی زخم دیابتی به این صورت است که پزشک معالج پس از بررسی شرایط بیمار، پس از اطمینان از این که بیمار منع استفاده از زالو برای درمان زخم پای دیابتی ندارد، زالوهای استریل با اندازه ی متوسط و ریز را داخل و اطراف زخم قرار می دهد. طول درمان چیزی بین 7 تا 10 جلسه به طول می انجامد.


مواردی که پزشک باید برای زالو درمانی به آنها توجه کند عبارت است از:

بیمار کمخونی نداشته باشد
بیمار دچار کم آبی بدن نباشد
فاصله ی جلسات برای زالو درمانی رعایت شود.
سیستم ایمنی بدن بیمار بالا باشد
بدن بیمار قوی بازسازی از بدن خود را داشته باشد.
برای بیماران ضعیف تر از زالوهای کوچکتر استفاده شود.
در صورت نیاز عمل دبریدمان قبل از زالودرمانی انجام شود.
محیط زخم برای قرار دادن زالو روی آن ها آماده باشد.


موارد منع انجام زالو درمانی

در صورتی که زالو درمانی توسط افراد غیر متخصص و غیر پزشک انجام شود، می تواند منجر به عفونت شدید و التهاب زیاد زخم دیابتی شود. در نتیجه زخم بیمار وخیم تر می شود و دردسر های بیشتری برای او به وجود می آید.

موارد کلی منع زالو درمانی عبارتند از :

بیماری های بدخیم با ریسک بالا
استرس و ترس بسیار شدید هنگام برخورد با زالو
دوره قاعدگی خانم ها
آلرژی شدید و یا سابقه آنافیلاكسی
آلرژی به مواد فعال زالو
افرادی که اخیرا جراحی هایی داشته اند وجود مشکلات انعقادی خون (هموفیلی، كمبود پلاكت و ... )
مصرف همزمان داروهای ضد انعقادی مثل آسپرین، وارفارین، و ....
كم خونی شدید
حاملگی و شیردهی
افراد با وضعیت مزاجی بد و نامناسب

 

بهبود زخم دیابتی با زالو
در یک تحقیق بر روی 20 بیمار دارای زخم پای دیابتی که با استفاده از رعایت پروتکل های پزشکی و آزمایشات فراوان از جمله قند خون و میزان عفونت، روی بیماران صورت گرفت. وجه مشترک همه ی این بیماران این بود که بدن هیچ کدام از آن ها به درمان های رایج درمان زخم پای دیابتی جواب نداده بود و برای همه ی آن ها، قطع پای دیابتی یا آمپوتاسیون تجویز شده بود.
با این حال زخم این بیماران از لحاظ شدت عفونت و التهاب با یکدیگر متفاوت بود. به علاوه اینکه بعضی از بیماران زخم روی پای چپ داشتند و بعضی دیگر روی پای راست.

برای این بیماران پس از اصلاح رژیم غذایی، بررسی داروهای مصرف شده و کنترل قند خون و وکیوم تراپی و ماساژ درمانی صورت گرفت.
سپس زالو درمانی برای بیماران تجویز شد به این صورت که داخل و اطراف زخم هر 3 الی 7 روز یک بار با 10 تا 12 عدد زالوی ریز، متوسط و بزرگ برای 10 جلسه برای بیماران استفاده شد.


بعد از گذشت زمان یک هفته پس از شروع درمان با روش زالو درمانی، بافت گرانولاسیون در زخم های دیابتی تشکیل شد. آثار بهبودی زخمهای بیمار دیابتی، در طول حداکثر دو ماه بسیار مشخص شد.
در نتیجه التهاب و عفونت پای بیماران در محدودە ی چهل تا شصت روز پس از شروع درمان به طور کامل بهبود یافتند.

تاثیر زالو درمانی بر زخم پای دیابتی
زالو درمانی به این صورت است که زالو پس از دریافت خون از بدن بیمار، شروع به ترشح بزاق دهان می کند. این بزاق زالو تاثیر بهبودی بر زخم را دارد.
نکته ی مورد توجه این است که تا زمانی که زالو خونی دریافت نکند، بزاقی نیز ترشح نخواهد کرد. به همین دلیل قبل از شروع زالو درمانی باید بررسی شود که بیمار کم خونی نداشته باشد، قوای بدنی خوبی داشته باشد و بدن او به اندازه ی کافی هیدراته باشد.

بزاق زالو دارای مواد تاثیر گذار زخم است. این خواص عبارتند از:
خاصیت ضد التهاب
ریواسکوالریزاسیون
خواص ضدمیکروبی
افزایش دهندە ی جریان خون در زخم دیابتی

https://nilsar.com/i-20042/%D8%B2%D8%A7%D9%84%D9%88-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D8%AE%D9%85-%D9%BE%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%AA%DB%8C


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com