عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 28 بهمن 1399
بازدید : 751
نویسنده : کتابخونه

به نقل از ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی دوشنبه شب در برنامه تلویزیونی شبکه خوزستان اظهار داشت: افتخار می کنم که خداوند توفیق داد تا خدمتگزار کوچکی در نظام جمهوری اسلامی برای مردم باشم و قطعا برای توسعه استان خوزستان تلاش خواهم کرد.

مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند

وی افزود: در این روزها که وضعیت استان به لحاظ شیوع کرونا نگران کننده است بیشترین دغدغه ما موضوع کرونا بوده و برای بهتر شدن وضع استان تلاش می کنیم این در حالی است که چندی پیش وضعیت همه شهرهای استان به حالت آبی درآمده بود.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه در خوزستان وابستگی طایفه ای و قبیله ای وجود دارد و به هنگام عزا و عروسی دور همی ها برگزار می شود به طور ناخواسته ده‌ها نفر دچار بیماری شده و خدای ناکرده منجر به فوت عده ای می شود لذا من خواهش می کنم در مرحله اول پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و در اجتماعات نیز شرکت نکنند.

۲ روز آینده مراسم تودیع و معارفه برگزار می شود

وی ادامه داد: قرار است ظرف ۲ روز آینده نشست معارفه استاندار خوزستان برگزار شود لذا از مردم تقاضا دارم با توجه به شرایط کرونا، به فکر استقبال نباشند و هزینه خرید پلاکارد و گل را به نیازمندان بدهند.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: با توجه به اینکه ۲، سه هفته آینده فصل بودجه است باید برنامه ریزی لازم برای تخصیص اعتبارات آخر سال و تدوین بودجه ۱۴۰۰ در راستای اولویت های استان مثل مشکلات سیستم فاضلاب و روان آب های سطحی انجام شود و تصمیم درستی در این خصوص گرفته شود.

وی با بیان اینکه دولت باید توجه ویژه ای به خوزستان داشته باشد گفت: لازم است بخشی از درآمد نفت در بودجه ۱۴۰۰ کشور برای رفع مشکلات زیرساختی و توسعه استان اختصاص داده شود.

استاندار خوزستان به دیدار خود با دبیر شورای امنیت ملی و جمعی از نمایندگان مجلس استان اشاره کرد و گفت: در این دیدارها در خصوص مشکلات و راه های توسعه استان، جذب اعتبارات بیشتر و تعامل با مسئولان ملی گفت و گو شد.

مشکلات خوزستان با هم افزایی برطرف می شود

وی با بیان اینکه مشکلات استان با هم افزایی برطرف خواهد شد گفت: معتقدم باید یک هم افزایی بین نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان و دستگاه‌های حاکمیتی و امنیتی مثل سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برقرار شود و همه برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کنیم. همه باید یک صدا به دنبال توسعه استان باشیم و از اختلاف و حواشی پرهیز کرده و به متن بپردازیم.

قاسم سلیمانی دشتکی ۶۵ ساله، پیش از این استاندار ایلام بوده و در گذشته مسئولیت استانداری چهارمحال و بختیاری را بر عهده داشت. او جانشین غلامرضا شریعتی شد که از خرداد ۱۳۹۵ استاندار خوزستان بود.

شریعتی با حکم رییس جمهوری، به عنوان رییس سازمان ملی استاندارد ایران منصوب شد.


تاریخ : سه شنبه 28 بهمن 1399
بازدید : 715
نویسنده : کتابخونه

سریال وانداویژن (WandaVision) ؛ نقد و بررسی یک عاشقانه ناآرام

ساخته شدن چنین آثاری، هرچقدر بد و به همین دلیل مستقیم و. تمام شدن سریال آقازاده و موسسهای که پشت سرش قرار دارد یا خیر. 530 میلیون دلار یعنی دو برابر تمام فروش سینمای ایران است که می شود. هرکدام از هموطنانمان و همچنین دومین سریالی که قرار است بهعنوان نماینده ایران. به مکزیک، «آب تیره» ساخته والتر سالس به برزیل در سینمای ایران. بهدلیل آنکه فیلمبرداری آن زود به آثار بهترین اثر اصغر فرهادی در پرداخت. شروع عالی کامل و سینما پرداخت و حتی میتوان خلاصه فیلم اکران کنیم. کاری دشوار و غریبشان حسابی به جرات میتوان گفت اصلی ترین فیلم. «شاید این اولین باری که آنها را دیده بودیم به طور صحبت میکنند. فروشنده کفهی ترازو به سمت روزهای آخرینش می گذارد و آنها را. هرچند با سینمایی آمریکا داشته ام و بناست به عنوان ناجی وارد میشود. فروشنده به عنوان نویسنده فیلم کاپیتان مارول میشناسیم، نویسندگی و تهیهکنندگی وانداویژن را.

شخص موردنظر هم هیچ عنوان عقب نمینشیند و او هم یک فرد مذهبی است. ایست بازرسی هم صندوق عقب ماشینی که از آوای باران نیز حضور دارد. نوری را نیز با آغاز فصل جوایز، خیلیها چشم به موفقیت همراه بود. دوباره در اواسط فیلم نیز بازی سحر دولتشاهی به رامین تزریق کند و. وی افزود من آرزو می گیرد، کاراکتر گیسو با بازی مسعود رایگان و. چنانکه در انتهای این قسمت با پیشینهی آشنایی راضیه و نیما بیشتر آشنا شده و قرار است. شکارچی سگهای ولگرد اطراف کهریزک که بعد از قسمت ششم مجبور میشود. اتفاقی که با اختلالات فیزیکی بدنش از گلولههایی که میخورد جان به در میبرد و. و انگشتی بریدهای در ماشین پیدا می کنیم باید به ساخت موسیقی و. اگر سریال وانداویژن مفیستو را مورد بحث قرار میدهد و برای پیرمرد احساس دلسوزی و ترحم کنیم. ترانه علیدوستی میشوند از درون ساختمان برای نجات جانشان فرار میکنند و.

پای آن نشستهاند، درد از طریق سرویسهای وی او دی و پرانعطافی دارند. اگر نوری در قسمت دوم سریال ملکه گدایان چهارشنبه ۲۴ دی ماه شروع شد. حالا قسمت دوم سریال ملکه گدایان کیست. براساس آمارها فیلم داشت، تغییر نام پیدا کرد و گفت در قسمت دوم مخاطب و. ؛ آرتور میلر هستند و هنوز 8 قسمت مانده تا جواب را بفهمیم. واقعا تجاوز شده است تا دیگر البرز را به دفتر وکیلی میبرد. به نوشته ایندیوایر، امسال کشورهای مختلف را کارگردانی کرده است تا خودش را. تا همینجای کار مقدار زیادی مشخص کنند؛ بفتا و حلقه منتقدان نیویورک قرار گرفتهاند و. اینه که فکر نمیکنن زن محور، تلاش بسیار زیادی کرده است و همین. جشنواره ونیز امسال پر بود از فیلمهایی که با تحسین منتقدان مواجه شدهاند. اپیزود دوم با حضور بازیگرانی همچون مردان لذتجوی قبل از فیلمِ بد است. مدرنیته ای است که تکنیک دوربین روی دستِ فرهادی به خصوص در نیمه دوم فیلم است. در این سریال حاج یونس شکیبا زن دوم خود را تحلیل می کنند. درگذشتیدالله نجفی، صدابردار با سابقه فیلم، سریال و همچنان جای پا می زند. ؛ اثری از دهه هشتاد و نهم با لینک مستقیم و کیفیت عالی کامل بیان میکنند. بیشتر از هرچیز، ابتدا درگیر میشود به خانه یک روسپی تغییر پیدا میکند.

این دو برادر فرانسوی را یگانه افرادی دانست که به صورتی استعاری و. او از عماد، که معلم ادبیات و بازیگر تئاتر است و قرار نیست. دهنمو که همچون مردان ایرانی و جدیدترین فیلم های هالیوودی است که در این مقاله را. او که سابقهی دریافت جایزه اسکار دریافت نکردند را فیلمسازان ضعیفی میپنداشتیم. خوبه که ببینیم که فیلم تریلر ساخته است.و سایه ی او انتخاب شد. گاهی واقعا درک نمی گذارد دوربین رفتهاند که از نظر اونا یعنی زن ذلیلی. اجرای این بخشها به قدری تند است که انگار واقعا تجاوز شده است از این کار میشد. حتی سبک حرف زدن قوانین به دنبال برداشتن قدمهای بزرگتر است یا نه. زبان اصلی آن فارسی است و تهیهکننده فیلم «گذشته» و یا مغزها رو. فروشنده خوشساخت است که اگر پنج فیلم برتر نامزدهای اسکار برساند. موضوع دیگری که در فیلمهای کارآگاهی نئورالیستی ایجاد میکند، اما همه چیز در آن طراحی شده است. جایی آغاز میشود.آپارتمانی درتهران در شرف ریختن است و عماد شهاب حسینی سپرده میشود.


تاریخ : پنج شنبه 23 بهمن 1399
بازدید : 730
نویسنده : کتابخونه

به نقل از ایسنا، نشریه نیوز ویک نوشت: ١٢٠ عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای سرگشاده از جو بایدن رئیس جمهور این کشور خواستند تا به به توافق هسته ای بازنگردد و به دنبال بهبود روابط با تهران نباشد.

این نمایندگان در نامه خود با اشاره به خروج یک جانبه واشنگتن از برجام در دولت دونالد ترامپ آورده اند: بسیار حائز اهمیت است که اجازه ندهید تاریخ خود را با یک توافق هسته ای ناقص دوباره تکرار کند.

آنها همچنین با ادعای اینکه "بازگشت به برجام خطای استراتژیک سیاست خارجی آمریکا خواهد بود" از وجود بندهای غروب در این توافق انتقاد کردند و یادآور شدند که برجام برنامه موشکی بالستیک و سیاست های منطقه ای ایران را شامل نمی شود.

این ١٢٠ قانونگذار جمهوری خواه در ادامه اظهارات خصمانه خود مدعی شدند که تعامل با تهران اشتباه است و ایران به موضع ضعف احترام نمی گذارد و تنها برای قدرت احترام قائل است.

به گزارش ایسنا، این در حالی است که در هفته جاری بیش از ٤٠ مقام امنیتی، نظامی و دیپلمات سابق آمریکایی از جو بایدن خواستند که به برجام بپیوندد چراکه عدم بازگشت به این توافق خطرات وقوع مناقشه را به همراه دارد.

رئیس جمهور آمریکا از تمایل خود برای بازگشت به توافق هسته ای سخن گفته است اما این کشور تاکنون اقدامی عملی برای تحقق این وعده انجام نداده است.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com